Časté otázky

Co je Travelist?

Jak Travelist funguje?

Proč rezervovat právě s námi?

Naším cílem je poskytovat luxusní hotely a dovolenky, u nás i v zahraničí, za ceny výhodnější než kdekoliv jinde online - garantujeme ty nejpříznivější ceny.

Jako člen Travelist si můžete být jistí, že naše ceny jsou pro Vás naprosto exkluzívní a nemohou se během trvání akce změnit. Nemusíte hledat nikde jinde - už jste našli portál s nejvýhodnější cenou online. Nespěchejte - před zaplacením si zvolte termín pobytu.

Snažíme se také o to, aby naši členové u nás rádi rezervovali - nejenže všechny naše nabídky osobně vybírá náš tým odborníků, ale také dbáme o dodatečné maličkosti, které potěší, jako: vylepšení vybavení pokojů, lázeňské procedury, uvítací dárečky nebo i večerní pohoštění. Vše pro to, aby jste si to jaksepatří užili.

Najvýhodnější ceny online zaručeny

Co znamená záruka ceny Travelist?

Naše smluvní týmy osobně a pečlivě připravují ty nejúžasnější nabídky a naše akce překonají ty nejlepší ceny na otevřeném trhu po dobu trvání akce. Prohledáváme internet skrz naskrz, aby se ujistit, že poskytujeme ty nejvýhodnější ceny. Nemusíme prohlížet ostatní obchody. Zručujeme exkluzívní ceny, které nikdo neporazí.

Kdybychom případně někde našli nižší cenu od té naší v bleskové akci, okamžitě bychom zrušili prodej a buď bychom vyjednávali větší slevy a bonusy pro naše členy (např. uvítací šampaňské, vylepšení pokoje nabo tříchodové jídlo), pokud bychom měli tento hotel nebo dovolenou ještě někdy nabízet nebo bychom nabídku prostě ukončili úplně.

Děláme bleskové akce a věříme, že je děláme dobře. Usilujeme o to, abyste zkoušeli nové věci na nových místech. Víme ale také, že k nám přicházíte již s určitou představou o tom, kam a kdy chcete jet na dovolenou. Hledáte-li konkrétní destinaci v určitém termínu a my nemáme v rámci bleskových akcí pro Vás nabídku, můžeme Vám ukázat hotely z naší kolekce. Tyto hotely jsou označené zeleno-modře pod bleskovými akcemi a jsou cenově srovnatelné s nejlepšími na webu. Nejedná se o bleskové akce, ale o doporučované hotely, na které se momentálně nevztahují bleskové akce. Tyto hotely, přestože mají nastavení na nejlepší ceny online, nejsou slevněné jako naše bleskové akce. Nicméně Vám chceme zajistit to, co potřebujete za nejlepší možné ceny vůbec.

Co se stane, když naleznu některou z Vašich bleskových akcí levněji někde jinde?

Je na nás, aby se to nestalo, a zatím se to dařilo. Nicméně, kdybyste kdekoliv našli cenu, která unikla našim radarům, kontaktujte nás prosím na info@travelist.cz a my nabídku odstraníme a projednáme ceny s naším dodavatelem.

Jak možno vypočítat cenu a slevy?

Všechny naše bleskové akce se prodávají výhradně za ceny určené pro naše členy a jsou nižší než kdekoli jinde na webu. Nejlepší propagovaná cena je nejvyšší možná úspora, jakou můžete dostat u konkrétní nabídce, ale ne vždy představuje nejnižší cenu, jakou byste mohli zaplatit. Někdy je možno platit nižší cenu než je ta propagovaná, ale pro tyto suoper nízké ceny jsou k dispozici pouze některé vybrané termíny. Tyto cenové slevy "až do" platí, když probíhá akce.

Určitou cenu propagujeme po kontrole a mnohanásobné kontrole sazbe a až potom spouštíme akci. Když už je akce va naší lokalitě spuštěna, vždy zajistíme, aby naše "vlajková cena - cena propagovaná v horní části strany - představovala alespoň 10% z celkových dostupných termínů pro tuto akci.

Pochopitelně tato "vlajková" propagovaná cena je obvykle nejpopulárnější a vyprodá se dříve než ostatní termíny. proto si můžete všimnout, že po několika dnech spuštěné akce propagujeme trochu vyšší "vlajkovou" cenu. To se stává tehdy, když se původní ceny vyprodají a pokud se tak stane, budeme Vás o tom informovat hned vedle nové ceny. Kompletní informace o způsobu výpočtu našich cen jsou k dispozici v části "více informací" každé individuální nabídky.

Co dostanu?

Co získám, když se připojím?

Nabízíme našim členům slevy až do výše 70% na individuálně vybrané boutikové hotely a luxusní dovolenou. Pokud je to v bleskových akcích Travelist, nenajdete levnější nikde jinde, zatímco my je prodáme - to zaručujeme.

Kdo se může zaregistrovat?

Všichni. Všichni jste vítáni.

Jak často mi budete posílat e-maily?

Budeme Vám posílat týdenní shrnutí (v pondělí) všech akcí, které se budou objevovat během příštích sedmi dnů, stejně jako připomínky při spuštění prodeje nových - díky tomu Vám nic neujde. Z e-mailů se můžete se kdykoliv odhlásit. Posledně jsme spustili nový volič kontaktních preferencí, díky němuž si můžete od e-mailů odpočinout a dostávat pouze naše týdenní shrnutí.

Nakoupit

Proč nevidím Vaše ceny?

Pravděpodobně jste dosud nebyli přihlášeni. Jakmile se přihlásíte a vyberete nabídku, která Vás osloví, zobrazí se cena se všemi podrobnostmi napravo od galerie.

Jak se nakupuje?

Nakupovat můžete stejně jako na jakýchkoliv jiných webových cestovatelských stránkách nebo si zaplatíte 320 Kč za podržení (uložení) pokoje po dobu rozhodování.

Co znamená "uložit"?

Naši členové si mohou uložit nabídku až do ukončení akce zaplacením 320 Kč. Víme, že plánování dovolené si vyžaduje čas, zejména pak když necestujete sám nebo třeba pořádáte několik výletů. Rozumíme také, že nemusíte být schopen se rozhodnout pro rezervaci okamžitě.

Potřebujete-li trochu více času na přemýšlení, můžete zaplatit jen 320 Kč za uložení (podržení) data v kalendáři po dobu rozhodování - znamená to, nikdo jiný si nebude moct rezervovat Vámi uložený termín (který bude držen až do konce nabídky). Pokud se na uloženou dovolenou rozhodnete, částka 320 Kč bude automaticky odečtena z celkové ceny dovolené a pokud ne, bez problémů Vám přepíšeme peníze na Váš účet Travelist.

Důležité - uložení NENÍ zálohou na rezervaci a není také zaručenou, dokončenou nebo potvrzenou rezervací. Je to pouze užitečná funkce, která má zabránit ostatním členům, aby Vás předběhli a rezervovali si daný termín.

Bohužel, jelikož nabízené hotely a dovolenky lze rezervovat i jinde (ikdyž ne za tak exkluzívní ceny), dodavatel je může prodat v době, kdy se rozhodujete. Když se to stane, všechny uložené termíny budou zrušeny a peníze se vrátí ve formě kreditu na Váš účet Travelist. Pochopitelně, kdyby se něco podobného stalo, budeme o tom informováni.

Jak sdílet s přáteli Travelist?

Jsme rádi, když sdílíte - vytvořili jsme proto i systém odměn. Můžete dostat kredity, když se přátelé, které jste pozvali (s použitím svého referenčního odkazu), zaregistrují na Travelist. Dostanete 128 Kč když se zeregistruje pět Vašich přátel, 768 Kč když se zaregistruje 25 přátel a 2 048 Kč když se zaregistruje 50 přátel pomocí Vašeho odkazu. Navíc dostanete kredit 640 Kč za každý nákup, který u nás Vaši přátelé uskuteční.

Co se stane, když více než jedna osoba doporučí Travelist někomu, kdo dostane 640 Kč kredit?

Kredit ve výši 640 Kč dostane osoba, na jejíž e-mail kliknul uživatel.

Je možná peněžní alternativa k 640 Kč kreditu za doporučení kamarádovi?

Ne. Kredity 640 Kč lze použít pouze na nákupy v Travelist.

Jaký je můj vztah jako zákazníka k Travelist po složení rezervace?

Travelist je sprostředkovatel v oblasti cestování, jenž vybírá individuální, mimořádné a exkluzívní nabídky pro své členy. Jakmile zákazník složí rezervaci na Travelist, automaticky vstupuje do smluvního vztahu s hotelem nebo dodavatelem, u něhož si rezervoval službu. Proč? To Travelist prodává produkt hotelu nebo cestovní kanceláře, proto musí zajistit to, co si klient zaplatil.

Odkud čerpáte hodnocení hvězdičkami?

Pro Vás - naše členy, vybíráme hotely a pobyty individuálně. Hvězdičkové hodnocení je užitečná klasifikace ubytovacích zařízení a odráží jejich úroveň v dané zemi. Pětihvězdičkový hotel v Londýně se může lišit od pětihvězdičkového v Aténách nabu Istambulu, ale velmi usilujeme o to, aby každý námi nabízený hotel dosahoval NAŠICH standardů, což podle nás je důležitější než libovolné hodnocení dle hvězdiček.

Nevyhovuje mi čas odletu, co mám dělat?

Přestože vystupujeme jménem dodavatele nebo cestovní kanceláře při poskytování dovolených, které zahrnují lety, nemáme vliv na čas odletů. Pokud jste si u nás rezervovali dovolenou včetně letenek a termín letů Vám nevyhovuje, nemůžeme to bohužel změnit. V případě, že se letové termíny změnily od času složení Vaší rezervace a neodpovídají navrhovaným parametrům, obráťte se prosím přímo na dodavatele nebo cestovní kancelář.

Moje dovolená zahrnuje lety - kdy získám přesné odletové termíny?

Vždy usilujeme o to, aby naši členové měli všechny informace nezbytné pro rezervaci u nás. Když prodáváme dovolenou včetně dopravy, bez ohledu na to, zda se jedná o lety, trajekt, plavbu lodí nebo vlak, zobrazíme ty nejaktuálnější, nejpřesnější časy, jaké poskytují cestovní kanceláře.

Jsme ale zprostředkovatelé reprezentující cestovní kancelář a přesné cestovní časy jsou mimo naší kontrolu a mohou se měnit v souvislosti s obchodními podmínkami cestovní kanceláře. Na tyto podmínky navazujeme v části "dopravní podrobnosti" u každé nabídky, která obsahuje časy letů, případně časový interval letů. Konečné potvrzení letů dostanete od cestovní kanceláře, když Vám potvrdí Vaši rezervaci. Dodavatelé mají různé způsoby potvrzení, ale je na nich, aby Vám zaslali přesné časy letů ihned po potvrzení Vaší rezervace.

Další informace o letových časech najdete v našich obchodních podmínkách.

Potřebuji cestovní pojištění?

Našim zákazníkům vždy doporučujeme zakoupení cestovního pojištění. Víme, že pojištění je nejméně zajímavým aspektem během nákupu dovolené, ale je nezbytné k tomu, aby se Vaše dovolená povedla. Doporučujeme, aby si všichni naši členové, kteří s námi rezervují, zakoupili pojištění vhodné pro typ své cesty, bez ohledu na to, zda se jedná o dovolenou doma nebo do zahraničí .

V závislosti od Vaší úrovně (my vždy doporučujeme komplexní pojištění), cestovní pojištění chrání před stornováním, léčebnými náklady, rodinnými nouzovými situacemi, ztrátou zavazadel, zklamání dodavatele atd. Je vždy lépe hrát bezpečně...

Co dělat, když realita neodpovídá nabídce?

Pokud nejste spokojeni s jakýmkoliv aspektem hotelu nebo dovolené, které jste si koupili a máte pocit, že služby jako Váš pokoj, obsluha, jídlo nebo čistota nebyly dokonalé, obrat´te se prosím na vedení hotelu, Vaši cestovní kancelář nebo zástupce rezortu. Oni budou schopni řešit konkrétní zíležitost, zatímco my Vám můžeme asistovat při řešení Vašeho požadavku.

Ve výjimečných situacích může mít zákazník pocit, že hotel nebo dovolenka neodpovídala naší reklamní kampani a že v podstatě nedostal to, zač si zaplatil. I v takovém případě nejdřív kontaktujte prosím vedení hotelu, Vaši cestovní kancelář nebo zástupce rezortu pro okamžité řešení problému. Kromě toho ale kontaktujte také nás na info@travelist.cz Jsme tady proto, abychom udělali z rezervace luxusní nabídky skutečně příjemný zážitek. Na druhou stranu chceme také vědět, když něco není v pořádku. Zpětní vazba je pro nás velmi důležitá.

Pokud máte problémy ohledně letu jako je zpoždění nebo zrušení, kontaktujte prosím přímo Vaši cestovní kancelář (nouzové kontaktní číslo se nachází v informacích Vaší rezervace).

Co se stane, když moje rezervace bude změněna nebo zrušena?

Velmi nám záleží na tom, aby všechny údaje, ceny a informace, které podkytujeme, byly správné. Jen málokdy musíme opravovat chyby v rámci nabídky, kterou jsme propagovali. Může se to však stát před Vaší rezervací nebo ihned poté. Pokud musíme provést změnu ve Vaší rezervaci ihned po jejím složení, uděláme to v souladu s našimi obchodními podmínkamia a budeme Vás o tom dopředu informovat. Ale stává se to ojediněle.

Ve velmi ojedinělých případech může dodavatel, cestovní kancelář nebo hotel zrušit rezervaci už po její zadání na naší lokalitě. Je to úplně mimo naši kontrolu, protože poskytovatel může mít vyprodané pokoje nebo místa, bez toho, aby nám to aktualizoval v systému a není proto schopen splnit rezervaci. Jelikož jsem sprostředkovateli a naše smlouva je po rezervaci s poskytovatelem, budeme Vám poskytovat službu ve vrácení platby nebo změně termínů. Travelist nenese zodpovědnost za náklady spojené se zrušením ze strany poskytovatele (například jste si mohli rezervovat hotel ve Španělsku a okamžitě rezervovat samostatné lety, když následně hotel zrušil rezervaci). Proto vždy doporučujeme zakoupit cestovní pojištění na krytí případu zrušení rezervace.

Další informace ohledně změn a stornování najdete v našich všeobecných podmínkách.